مدیریت استراتژیک

مدیریت استراتژیک شامل زیر فرآیندهای برنامه‌ریزی استراتژیک، جاری سازی استراتژی، مدیریت عملکرد استراتژیک، تدوین مدل کسب و کار و بازآرایی ساخنار سازمانی می‌باشد. شرکت ها به منظور ایجاد همسویی در فرآیندها به منظور بهره‌گیری حداکثری از فرصت های موجود در محیط بیرونی و حداقل سازی اثرات تهدیدات محیطی باید اقدام به تدوین برنامه ریزی استراتژیک با استفاده از ابزارهای موجود باشد. شرکت ماهور با برخورداری از تیم خبره، می تواند به شما کمک کند که برنامه استراتژیک عملیاتی و هوشمندانه ای را تدوین نمایید.

برنامه ریزی استراتژیک

برنامه ریزی استراتژیک یکی از مهمترین وظایف یک مدیر است. برنامه‌ریزی مؤثر به کسب ‌و کار اجازه می‌دهد تا اهداف مهمی را محقق کند و به تیم‌ها کمک می‌کند تا کارآمدتر عمل کنند. برنامه ریزی استراتژیک سبب بهره گیری حداکثری از فرصت های موجود در محیط بیرونی و حداقل سازی اثرات تهدیدات محیطی می‌شود.

جاری سازی استراتژیک

اجرای استراتژی عبارت است از تبدیل استراتژی انتخاب شده به اقدامات سازمانی به منظور دستیابی به اهداف و مقاصد استراتژیک. پیاده سازی استراتژی همچنین به عنوان روشی تعریف می شود که در آن یک سازمان باید ساختار سازمانی، سیستم های کنترلی و فرهنگ را برای پیروی از استراتژی هایی که منجر به مزیت رقابتی و عملکرد بهتر می شود، توسعه، استفاده و ترکیب کند

بازآرایی مدل کسب و کار

سازمان ها نیاز دارند تا ساختار سازمانی متناسب با استراتژی های خود داشته باشند تا همواره بتوانند در مسیر رسیدن به اهداف حرکت کنند

مدیریت عملکرد

مدیریت عملکرد فرآیند مستمر بهبود عملکرد با تعیین اهداف فردی و تیمی است که با اهداف استراتژیک سازمان همسو باشد. مدیریت عملکرد استراتژیک به شرکت کمک می‌کند که اطمینان یابد سازمان همواره در مسیر موفقیت قرار داد.

تدوین مدل کسب و کار

درک مشکلی که برای مشتریان خود حل می‌کنید، بدون شک بزرگترین چالشی است که هنگام راه اندازی یک کسب و کار با آن مواجه خواهید شد. مشتریان باید آنچه را که شما می فروشید بخواهند و محصول شما باید یک مشکل واقعی را حل کند. اما، اطمینان از اینکه محصول شما متناسب با نیازهای بازار است، تنها بخشی از شروع یک کسب و کار موفق است. عنصر کلیدی دیگر این است که بفهمید چگونه می خواهید درآمد کسب کنید. اینجا جایی است که مدل کسب و کار شما وارد عمل می شود